woensdag 25 april 2012

allemaal rokjes...

Sinds het boek van mme zsa zsa ben ik volledig in de ban van mijn stikmachine en heb ik dus plichtsgetrouw elke stap in het boek gevolgd...vandaag les cirkelrokjes! en het resultaat mag er wel wezen, vind ik! De dochter was er echt wel zot van, dus misschien ben ik nu wel gedoemd tot cirkelrokjes maken tot het einde van mijn dagen (allé ja tot ze 12 jaar is )!
Maar ik heb natuurlijk ook al een reeks A -lijntjes achter de rug...groot en klein, want ik heb mezelf ook wel al wat voorzien. Het dragen van de rokjes is nog maar 2 keer gelukt, maar dat heeft alleen maar met ons belgisch wedertje te maken.




Mijn mooiste exemplaar is gemaakt van een tafelkleed en ik ben er zelf wel trots op. Van goeie recyclage gesproken: zie fotoke hieronder!!

2 opmerkingen: