donderdag 19 april 2012

Moet er nog stof zijn?

Sinds enkele weken ben ik aan de slag met de stikmachine ... de resultaten beginnen te komen...maar ik heb het gevoel niet de mooie, originele stofjes te vinden waar ik op stoot als ik andere blogs en afbeeldingen zie. Het zit hem natuurlijk ook een beetje in de centen...ik wil geen dure stofjes kopen en wil ook wel wat origineel uit de hoek komen. Tipjes van mmezsazsa: marktjes afstruinen en de kringloopwinkel aandoen, couponnekes zoeken, enz... dus dat deed ik. Eerste halte was de wekelijkse rommelmarkt hier in de buurt op zondagochtend. En wat een vangst! Een mooi tafelkleedje voor 3 euro en bijpassende oranje knopen (voor 1 euro het tubeke!!). En mijn liefste wederhelft snuisterde ook nog zo'n oude naaidoos voor 5 euro. Mijn dag kon niet meer stuk! Tweede snuisteringske: couponnekes opgekocht op een nederlandse website onlinestoffen. Vriendelijke en eerlijke dame en snelle service, maar jammer dat voor ons belgenlandje de verzendingskosten wat hoog oplopen. Derde bestemming was afgelopen woensdag de kringloopwinkel. Wat ik zocht niet meteen gevonden, maar wel een grote rok in maatje 50 waar ik zeker een mooi rokje uitkrijg voor mezelf. Prijs voor de 'rok': 3 euro en dan vond ik nog een supermooi topje dat perfect past op mijn tafelkleedje (2 euro) en mijn dag kon niet meer stuk. Toch blijf ik een beetje op mijn uitleef -honger zitten. Online valt er niet teveel te snuisteren, neem ik aan...misschien een beetje door de naai-hype? Allesinds blijf ik mijn stoffenradartje aanhouden, want wie weet kom ik nog wel op iets leuks uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten