donderdag 10 mei 2012

goe gerief kost geld....

Happy birthday me...vandaag blies ik 31 kaarsjes uit. Maar voorlopig geen budget voor een eigen duur naaimachien. Dus mocht ik dat lenen van mijn schoonmama...niet dat ik niet tevreden was met mijn geleende Toyota, maar het geluid dat hij soms uitstootte bij een dubbele naad, leek me toch niet zo gezond. Dus vanavond aan de slag met een Husqvarna Class E20...Amai, mijne frak, quelle différence!! Het deed me denken aan zo'n spreekwoord met boter...ik kan er niemer opkomen!

Allesinds op minder dan 1 uur tijd stak mijn eerste mouwloos t-shirtje in elkaar. Een tricot stofke blauw met stippen van onlinestoffen, afgewerkt met een mintgroen rekbaar biaiseke en mooie knoop van bambiblauw. De foto volgt, maar ik ben er echt trots op! En dat zonder één keer een raar keelgeluid te hebben gehoord...ja ja goe gerief kost geld...ik zal dus nog wat sparen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten