woensdag 9 mei 2012

Kilometers biaislint???

Vandaag schiet ik nog even in korte actie om de A lijnjurk van onze zus af te werken...geen groen biaislint genoeg om de mouwkes af te werken...dus dilemma...wat doe ik? Geen tijd om nog achter nieuw lint te gaan, want ik moest nog een hele resem inkopen doen voor het communiefeest en de kapster kwam en er moest ook nog gewassen en geplast worden, eten klaargemaakt,....
Dus snel even afwerken met een ander overschotje dan...'t is misschien wat druk geworden, maar ik ben toch best tevreden, hoor! Ik maakte me daarbij gewoon de bedenking dat als ik centen genoeg had, ik gewoon van elk kleurtje een kilometer biaislint zou kopen, dan heb je zoiets gewoon niet meer voor!!
Het roze stofje is van Buttons en kocht ik op ebay in een couponneke, en als je goed kijkt...ik heb er ook een eigen naai -labeltje ingezet..weliswaar nog niet echt in een hip kleurtje...maar ben er toch best trots op!Het blauwe stofje is van stoffen online.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten