maandag 7 mei 2012

Ruilen of zo?

Weet je...in een ver verleden was ik compleet in de ban van ruilacties.. Ik ben zelfs ooit actief lid geweest van een ruilforum waar je dan al je oude spullen, kledij, ...kon ruilen tegen iets anders. Veelal kwam het er op neer dat je je eigen brol switchte voor de brol van een ander... Maar zo bleven we bezig...
Ik heb trouwens nog koffie van een ruil (hoe lang bewaar je koffie eigenlijk?) en een bh van Marie -Jo.

Maar door op zoek te gaan naar patronen, kwam ik op allerhande blogs terecht en zag ik dat er toch ook wel geruild wordt met crea -materiaal? Tof, tof, tof...was mijn eerste gedacht... Maar... moet je dan geen superervaren creafreak zijn die haast perfecte zaken maakt?
 En euh...hoe weet een ander dat ge graag iets wilt ruilen?
Allemaal vragen en nog geen antwoord, dus verlos me uit mijn lijden!

By the way..ik wil dus gerust ruilen hé...ik kan rokskes maken en van die snotdoosjes en euh sinds kort een A -Lijntje, maar verder ben ik nog steeds een leek. of wordt er ook stof of knopkes geruild? lijkt me ook nog tof. Knopkes kunnen gewoon in een envelopke de post op....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten