donderdag 3 mei 2012

Zsa Zsa Zilet?

Vorige week dacht ik even...mijn kleinste spruit wordt hier eigenlijk helemaal in de vergeethoek gezet, want mama is maar in de ban van die rokjes en zuslief pronkt maar al te graag met al dat zwierderigs...en de jongste spruit kijkt het allemaal een beetje met argusogen aan...
Hoewel hij wel héél nieuwsgierig is naar die 'nietmachine' en wat die allemaal kan! Ontelbare keren heeft hij mijn kopspeldjes al in en uit het doosje gehaald, terwijl ik druk en ijverig in de weer ben aan een rokje!
Tijd voor iets anders!!! Op een avond even vlug een patroontje afgedrukt van dé zsa zsa zilet en dan wat snuisteren in de stofjes en het knipwerk kon beginnen...en omdat ik zo in de weer was, heb ik het gelijk op zondagochtend afgewerkt! Gerben was euforisch...en daar deed ik het uiteindelijk voor...en ziehier mijn eerste zsa zsa gilet!

Vandaag ben ik gestart met mijn eerste A lijnjurkje voor de dochter. 't zal eentje worden volgens tante hilde; waarvoor dank trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten