maandag 25 juni 2012

Opgegeven...

Mijn 30 days photography challenge...Flauw, hé...ik was nochtens goed gestart...maar misschien heb ik het toch niet zo voor foto's (zelf nemen dan). Foei, Pommelien! Ja, ik weet het...maar zaterdag moest ik iets 'groens' fotograferen. Aangezien we vrijdag op weekend zijn vertrokken, had ik een fotoke klaarstaan, maar de wifi -spot (of hoe noemt zo'n beest) ter plekke bleek niet te werken. En zondagavond was ik gewoon doodop van het geslaagde weekend en had ik dus geen zin meer om iets vanuit de hoogte te fotograferen. Bij deze mijn oprechte excuses! Maar de foto van het 'groene' ga ik jullie nu wel nog laten zien, want het is iets wat ik van mijn dochter kreeg met moederdag (groen is trouwens mijn lievelingskleur) en waar ik héél blij mee was. Het heeft een plekje op een plankje boven mijn naaitafeltje! Het is een sigarendoosje met een versje in, maar het doosje zelf is héél leuk.

Verder is mijn dag wel geslaagd, want ik heb net 6 kg nieuwe petatjes geoogst in mijn eigen tuin. Morgen dus verse frietjes! En ook mijn aardbeitjes doen het héél goed...Elke dag een kommetje vol....mmmmm!




3 opmerkingen:

  1. Mmmmm, lekker zo´n bakje aardbeien! Ik had er vandaag wel ÈÈN in mijn plant zitten. Wel een bijzondere, want het was de eerste!
    En wat heerlijk om zo´n mooie, groene kaart te krijgen.
    Genietze! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je je kookprojectje niet opgeeft, er moet toch eten op tafel komen hé! Maar voel je niet gedwongen hé...laat het maar weten als je een week geen zin hebt !!! (of 2 of 3...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. koken ligt me meer dan fotograferen, dus dat komt wel goed :)

      Verwijderen