zondag 17 juni 2012

Retrostofjes

Vandaag toch nog een keer genoten van wat zon en deze middag een rommelmarktje gedaan in de buurt. Altijd op zoek naar stofjes, knopen, ritsen en retrospulletjes. Ik ben echt gewoon verslaafd aan stofjes zoeken en liefst echt retro of echt heel origineel. En ik vond deze mooie stof, gekocht voor 5 euro. Het is een echt retrostofje van een eenpersoonsdekbedovertrek, dus ik heb er wel een metertje of 5 van...joehoe.....Ze is wel al gewassen..dat kan je zien, maar nog héél mooi.
(Bij deze wil ik wel een metertje ruilen met iemand.)

Verder kocht ik een paar zwarte roosjes van iemand die een kraampje had met zelfgemaakte juweeltjes. Mijn fotoke krijg ik echter niet scherp...
En gisteren hab ik in de voormiddag van een retrostofje dat ik eerder kocht in de kringloopwinkel, een tas gemaakt voor mezelf...met paspelband. Ik vind het een tas waar ik helemaal vrolijk van wordt!



7 opmerkingen:

  1. heel mooie tas, moet ik ook nog eens proberen, die retrostofjes zijn heel erg in.. ben benieuwd naar de resultaten want met 5 meter kan je heel wat maken.. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tasje is goed gelukt !!! Ik hou wel van die retrostofjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas, zou ik ook vrolijk van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk stofje en je tas is ook super !!
    Ik ben ook gek op mooie retro stofjes trouwens, heerlijk als je zoiets vindt toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, leuk leuk, retro stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen